Center Janeza Levca Ljubljana z veseljem predstavlja pomemben korak v okviru Erasmus+ projekta “Ustvarjanje inkluzivnih šolskih okolij”. Partnerji iz Slovenije, Srbije in Severne Makedonije se trenutno intenzivno posvečajo razvoju priročnika, ki bo ključno orodje za šole in organizacije, ki želijo izboljšati svoje inkluzivne prakse.
Temelj na bogatih izkušnjah samoevalvacije
Priročnik nastaja na podlagi dragocenih izkušenj 12 šol iz vseh treh partnerskih držav, ki so skoziproces samoevalvacije analizirale svoje inkluzivne prakse. Ta proces je omogočil podroben vpogled v obstoječe stanje na področju vključevanja in identificiranje ključnih korakov za izboljšave.
Kombinacija teorije in prakse
Priročnik, ki ga oblikujejo strokovnjaki iz vseh treh držav, bo vključeval tako teoretične osnove kot tudi praktične smernice. Namenjen bo vsem organizacijam, ki so že opravile samoevalvacijo svoje kulture inkluzije, pa tudi tistim, ki bi se na to pot šele rade podale.
Priročnik bo ponujal odgovore na vprašanja, kot so:
- Kako izvesti uspešno samoevalvacijo inkluzivnosti v šolskem okolju?
- Katera orodja in metode lahko šole uporabijo za izboljšanje svojih praks?
- Kako vključiti vse deležnike v proces preoblikovanja šolske kulture?
Veliko zanimanje za izboljšanje inkluzivnosti
Zanimanje za pregled obstoječih inkluzivnih praks in načrtovanje novih ukrepov je izjemno veliko. To jasno kaže, da obstaja potreba po praktičnih in dostopnih orodjih, ki lahko organizacijam pomagajo pri njihovem delu.
Dodana vrednost priročnika in vprašalnika
Priročnik in spremljevalni vprašalnik imata posebno vrednost, saj sta nastala na podlagi konkretnih izkušenj, praks in izzivov treh največjih specializiranih izobraževalnih ustanov v regiji. Ta pristop zagotavlja, da bosta orodji ustrezala dejanskim potrebam šol in organizacij.
Dostopnost v več jezikih
Obe orodji bosta brezplačno dostopni na spletni strani projekta v več jezikih: slovenskem, srbskem, makedonskem, albanskem in angleškem jeziku. Ta večjezičnost bo omogočila širšo uporabo ter prispevala k izboljšanju inkluzivnih praks v šolstvu na mednarodni ravni.
Pomen za prihodnost inkluzivnega izobraževanja
Priročnik in vprašalnik predstavljata pomemben prispevek k ustvarjanju inkluzivnih šolskih okolij. Verjamemo, da bosta postala nepogrešljivi orodji za vse, ki želijo graditi šolske skupnosti, kjer so vsi dobrodošli in sprejeti.
Vabljeni, da spremljate razvoj projekta in izkoristite priložnosti za pridobitev teh dragocenih orodij!