Objavljeno: Enota: Oddelek za projektne dejavnosti
Novice

Začetek nastajanja priročnika za merjenje kulture inkluzije na šolah


Največji sorodni šoli v Srbiji in Makedoniji skupaj z nami sodelujeta v projektu Erasmus+ sodelovalna partnerstva (z naslovom Ustvarjanje inkluzivnih šolskih okolij). Njegov glavni namen je priprava samo-evalvacijskega orodja za izobraževalne institucije, ki bi želele biti bolj ključujoče. S pomočjo vprašalnikov za starše, učence in strokovno osebje, intervjujem za vodstva šol ter napotki za izvedbo fokusnih skupin, bodo tako institucije dobile praktičen pripomoček in podporo na njihovi poti k večji inkluziji. Partnerji so se srečali v Ljubljani z namenom priprave priročnika, ki bo združil vsa dosedanja orodja, spoznanja in napotke. Naslednje srečanje bo januarja v Makedoniji, ko se bo delo na priročniku počasi zaključevalo, sledile bodo okrogle mize v vsaki državi, katerih namen bo ravno širjenje rezultatov projekta.