Ravnatelj CJL, Matej Rovšek in Boštjan Kotnik, vodja našega projekta Erasmus+ “Ustvarjanje inkluzivnih šolskih okolij” sta na srečanju Zavoda RS za šolstvo ter ljubljanskih šol, ki so nedavno odprle oddelke NIS na svojih šolah, predstavila prve rezultate projekta. Gre namreč za samo-evalvacijski vprašalnik, s katerim posamezna institucija meri inkluzivni faktor na svoji organizaciji in dobi relevantne odgovore tako s strani zaposlenih, kot tudi staršev in učencev, čemur pa dodajamo še vprašalnik za vodstvo šol. Na podlagi tega posamezna šola identificira močna področja prakse vključevanja na lastni instituciji, po drugi strani pa se identificirajo tudi področja, ki potrebujejo več pozornosti, aktivnosti in sprememb. CJL pri vsem tem procesu šolam nudi oporo, svetovanje in spremljanje. Projekt sicer izvajamo z dvema največjima sorodnima institucijama v Makedoniji (OURC Dr. Zlatan Sremac) in Srbiji (ŠOSO Milan Petrović), drugi pomemben rezultat projekta pa bo priročnik, ki bo zajemal vsa naša dosedanja spoznanja, izkušnje, orodja in konkretne korake za samo-evalvacijo. V letu 2025 načrtujemo tudi zaključni dogodek projekta.
Objavljeno:
Enota: Oddelek za projektne dejavnosti
Novice