Objavljeno: Enota: OE Dom
Novice

Milano

V sredo, 14. 3. 2018, smo šli iz Doma ob treh popoldne. Vozili smo se s kombijem, ki ga je posodil klovn Jaka. Z nami sta šla tudi vzgojitelja Nejc in Neža. Najprej smo pobrali Rikota v Lescah in potem še Blerima na Jesenicah. Vozili smo mimo Kranjske gore. Potem smo šli na avtocesto in se po njej vozili preko italijanske meje. Vožnja je bila zelo dolga. Vozili smo 5 ur do Milana. Bili smo vsi utrujeni. Prišli smo v Milano ob 10 zvečer. Spali smo v hotelu Vila Ghirlanda. Ko smo prišli v hotel, smo se razdelili v sobe. V sobah sta bili dve postelji in televizor. Zraven mene je spal tudi vzgojitelj Nejc. Imeli smo tudi kopalnico. V četrtek zjutraj, ko smo vstali, smo šli na odličen zajtrk. Potem je prišla v hotel gospa, ki nas je vodila po mestu Milanu. Vozili smo se tudi s podzemnim vlakom. V trgovini Zara nas je pričakala Fides, vodička, ki nas je vodila od tu naprej po mestu. Zelo je bila prijazna. Vreme v Milanu je bilo deževno. Na koncu smo si še sami ogledali stadion San Siro. Zvečer smo šli v restavracijo pojesti večerjo. V petek zjutraj smo vstali in šli na zajtrk. Po zajtrku smo šli peš do dvorane, kjer smo imeli turnir v nogometu. Bil sem vratar v naši ekipi. Potem, ko smo končali z nogometom sem jaz, kot kapetan, dobil pokal, ki sem se ga zelo razveselil. Dali smo še nogometašem iz tujih šol avtograme. Po tekmi smo šli v gostilno na pijačo. Po tem smo štartali iz Milana ob 3 popoldne. Ob 8 zvečer smo prišli v Ljubljano.

Zelo mi je bilo všeč, ko smo si šli s Fides ogledati cerkev v Milano. In sem ji pomagal. In komaj čakam da bi še kdaj prišel v Milano.

Janez Č.

Poglejte si še ostale fotografije v galeriji.